środa, 21 stycznia 2015

W nowym roku 2015

Witam wszystkich!!!

Wcześniej się nie chwaliłem tym, że od września 2014 zacząłem uczęszczać do przedszkola, bo musiałem przejść okres poznania nowego miejsca.
Początki były trudne, cały czas płakałem i był moment, w którym prawie bym skończył przygodę z przedszkolem. Ale na szczęście się przyzwyczaiłem i oswoiłem z nowym miejscem i teraz w podskokach zasuwam :)

Nauczyciele i opiekunowie zostali powiadomieni o postępowaniu, w przypadku urazu, czy małego skaleczenia. Póki co starają się wszyscy, by do takiego incydentu nie doszło, a i sam jestem ostrożny.

Odpukać poważnych urazów ostatnio nie miałem, a dzięki profilaktyce samoistne wylewy się nie zdarzają. Zapewne w niedługim czasie zwiększą mi dawkę leku z 500 jednostek na 750, ponieważ przybieram na wadzę i zaczynam mieć więcej siniaków.

Za niedługo ma 4 urodziny i bardzo się cieszę z tego powodu, ponieważ będzie tort, goście i zabawa. Zdjęcia na pewno wrzucę do kolejnego postu i krótko opiszę wydarzenia z tego dnia. a więc do następnego razu, pozdrawiam!!!






Szymi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz