czwartek, 25 lipca 2013

Podziękowania

      Witam.
W tym miejscu chciałbym Bardzo podziękować, z całego Serduszka wszystkim "Darczyńcom", którzy ofiarowali swą pomoc, przekazując pieniążki na moje konto.
Dziękuje również Asi i Bożence, za sukcesywne wsparcie i pomoc.

Dzięki zebranym funduszom, Rodzice mogą je przeznaczyć na zakup najpotrzebniejszych i niezbędnych środków na moje leczenie i ochronę zdrowia. 
 
Chciałbym tu zaznaczyć, iż pieniążki wpłacane na moje konto, są w całości księgowane. Oznacza to, że fundacja nie pobiera żadnych prowizji od wpłat i wypłat. 
Refundowane są tylko te faktury, które są wystawione na Fundację i opisane na odwrocie, co do celowości poniesionych kosztów.

      Przesyłam Wam wszystkim Całuski i życzę duuużo zdrówka, spełnienia marzeń i samych dobrych chwil.

Pozdrawiam
Szymi

2 komentarze:

  1. Witam, jak się z Państwem skontaktować? U mojego dziecka wykryto właśnie hemofilię...

    OdpowiedzUsuń