środa, 5 marca 2014

Wylew do lewego stawu skokowego

      Od poniedziałku zacząłem utykać na prawą nóżkę, ale nie bolało bardzo i nie mówiłem o tym rodzicom.
Pewnie podczas zabawy u kuzyna, jak skakaliśmy po sofie, lekko nadwyrężyłem nóżkę.
W poniedziałek miałem podany czynnik więc utykanie minęło. Dzisiaj jest środa i ból powrócił, spuchła kostka i jest obrzęk na stawie skokowym, zacząłem odnowa utykać, wszystko to zauważyli rodzice, bo ja nic im nie mówiłem.
Mam podane 1000 j. ale przy tym wylewie to nie pomoże od razu, pewnie będziemy walczyli z tym około 2-3 dni. Jestem teraz uziemiony, bo nie mogę chodzić, a ja jestem strasznie ruchliwy.
Niestety przy kolejnych zabawach muszę bardziej uważać, ponieważ nie wszystkie zabawy są dla mnie.

Teraz wracam do zdrowia i pełnej sprawności, byle szybko i bezboleśnie.


Pozdrawiam
Szymi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz